• Konu İçeriğini Görebilmek İçin Lütfen Üye Olun. Aksi Takdirde İçeriği Göremezsiniz.

Volkswagen ID.7 tanıtıldı: Elektrikli Passat

[ZF] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Otomobil Haberleri kategorisinde Dolunay tarafından oluşturulan Volkswagen ID.7 tanıtıldı: Elektrikli Passat başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 103 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Otomobil Haberleri
Konu Başlığı Volkswagen ID.7 tanıtıldı: Elektrikli Passat
Konbuyu başlatan Dolunay
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Didem

Dolunay

Administrator
ForumAdmin
ZFN Sahibi
Katılım
9 May 2023
Mesajlar
29,081
Tepkime puanı
20
Puanları
38
Cinsiyet
vtEvVy
Medeni Hali
vtEvVy
Mesleği
System Administrator

İtibar:

Volkswagen ID.7 tanıtıldı: Elektrikli Passat

Üst orta sınıftaki ilk tamamen elektrikli Volkswagen modeli olan ID.7 tanıtıldı. Yeni ve daha verimli güç-aktarma ve aerodinamik tasarımla model 700 km’ye kadar menzil sağlıyor.

bxGWZ2etsUOzFGT5LxHtLA.jpg

Volkswagen’in üst orta sınıftaki ilk küresel elektrikli modeli olan yeni ID.7'nin dünya prömiyeri yapıldı. 700 kilometreye varan menzil (WLTP), gelişmiş güç-aktarma sistemleri, geniş iç mekan ve üst sınıf teknolojiler, ID.7'yi uzun mesafeli yolculuklar için konforlu hale getiriyor.
ElQpg6TIskCg-fhpC6rZDQ.jpg

Yaklaşık beş metre uzunluğundaki ID.7 lansmanının 2023 yılı içinde Avrupa ve Çin'de; 2024'ten itibaren Kuzey Amerika ve Türkiye’de yapılması planlanıyor.
130uxP5p50CGoQYWgd8wqg.jpg

ID.7, tamamen yeni, yüksek verimli güç-aktarma nesline sahip ilk MEB modeli. 210 kW/286 PS ile Volkswagen ID ürün gamı içindeki en güçlü ve en yüksek torklu elektrikli tahrik motoruna sahip model. Bu güç seçeneği, batarya boyutundan bağımsız olarak ID.7'de kullanıma sunuluyor. Şirket içinde APP550 olarak anılan güç ünitesi, Kassel'de (Almanya) Volkswagen Group Components ile birlikte geliştirildi ve burada üretiliyor.
E6qBd9XIxU-9TFZQzgO11Q.jpg

Yeni elektrikli güç-aktarma sistemi, her şeyden önce enerji tüketimi açısından optimize edilmiş. Batarya boyutlarına bağlı olarak 700 kilometreye kadar WLTP menzili ve 200 kW'a kadar şarj kapasitesi öngörülüyor. Böylece ID.7, uzun mesafe kullanımı açısından da uygun bir model olarak öne çıkıyor.
zv3yK9pXy06Q_lgaCpJPAQ.jpg

ID.7’nin fastback çizgileri gelişmiş aerodinamik prensiplere göre tasarlandı. Coupe tarzında arkaya doğru eğimli tavan çizgisi araç donanımına bağlı olarak yaklaşık 0,23 gibi sürtünme katsayısı elde edilmesine katkıda bulunuyor. Uzun dingil mesafesi ve kısa aks uzantıları, aracın içinde tüm yolcular için bolca yaşam alanı yaratıyor.
R_-HAQwbr0G_lbimBYfohg.jpg

İç mekan standart olarak 38 cm (15 inç) bilgi-eğlence ekranı, artırılmış gerçeklik head-up display, bilgi-eğlence sistemine entegre edilen yeni klima kullanım konsepti, serbestçe atanabilen sık kullanılanlar düğmeleri ve arkadan aydınlatmalı dokunmatik kaydırma bandı özelliklerini içeriyor.
ix8WPGLFHU2VfPlMMNi8kw.jpg

Akıllı yeni panoramik cam tavan, dokunmatik olarak opak ve şeffaf ayar arasında değiştirilebiliyor. ID.7'deki diğer birçok işlev gibi, tavan da sesli komutlarla çalıştırılabiliyor. Bu, yeni IDA sesli asistan kullanılarak yapılıyor. Bir başka yenilik de; Volkswagen'de ilk kez, isteğe bağlı olarak soğutma veya ısıtma dışında kurutma işlevine sahip Climatronic özellikli koltuk sunuluyor. German Campaign for Healthier Backs (AGR) onaylı koltuklarda masaj işlevi de bulunuyor.
r_qjUH4OAUWSsgh0BysCag.jpg

Sürüş verilerine sahip “Travel Assist”, gerektiğinde ID.7'nin yanal ve dikey kontrolünü üstlenebiliyor. Volkswagen, bu özelliği VW Grubu'nun yazılım şirketi CARIAD ile birlikte geliştirdi. ID.7 istenirse, çok şeritli otoyolda 90 km/s'nin üzerindeki hızlarda yardımlı şerit değiştirmeyi desteklemek için “Travel Assist” işlevinden yararlanıyor. Sürücü yine bu işlevi denetliyor, ancak sürüş yorgunluğu önemli ölçüde azalıyor.
W4RItdKAnUKRK606ozLkKg.jpg

Konu park etme olduğunda, elektrikli Volkswagen bağımsız olarak farklı şekillerde yardımcı manevralar gerçekleştirebiliyor. Bunlardan biri de 50 metreye kadar hafıza işlevine sahip park özelliği. Sürücü bunun için ya ID.7'de oturmaya devam ediyor ya da akıllı telefon uygulamasını kullanarak aracın dışından park etme prosedürünü izliyor.
FOLdGA1-BEChFUo7gcK_Aw.jpg

Yeni ID.7, Volkswagen tarafından 2026 yılına kadar pazara sunulacak olan on yeni elektrikli modelden biri. Sadece bu yıl, yeni ID.3, uzun dingil mesafene sahip ID. Buzz ve ID.7 tanıtılıyor. 2026 yılında elektrikli bir kompakt SUV ve ID. 2all modelinin 25.000 eorodan daha düşük bir fiyata seri üretime girmesi planlanıyor.
OHjjdagCf0OavEwa5buEhQ.jpg

Yeni ID.7, Avrupa ve Kuzey Amerika pazarları için Emden'deki Volkswagen fabrikasında üretilecek. Çin pazarına yönelik ID.7 modelleri yerel olarak üretilecek.
feuN8XibJk63IcinjL6w9A.jpg

Volkswagen Binek Araç CEO'su Thomas Schäfer, “ID.7 üst düzey konfor ve uzun menzil sunuyor. 2026 yılında pazara sunacağımız 25 bin Euro'nun altındaki giriş seviyesi ID. modelinden, ürün gamındaki en üst model olan ID.7'ye kadar uzanan elektrikli otomobillerimizle, Avrupa’da en geniş elektrikli ürün gamını biz sunacağız. Hedefimiz 2030 yılına kadar Avrupa'daki satışlarımızın yüzde 80’inin elektrikli olması. 2033 yılından itibaren Volkswagen Avrupa'da sadece elektrikli araç üretecek.” şeklinde konuştu.
by9QF5L4PEGLEAdaERaE1w.jpg

hfYvf3pvlU2PmxZj_DDrIQ.jpg

So9ZQrD240mjYNq9lrZQQw.jpg

M4S4NUY-KU2Lw3uZ7mlqtQ.jpg

R_2RezbsvUK-WzIDEagvcw.jpg

1j2B4SVTL0641KD6-Lz-Rw.jpg

r-GgN30y906_xxk08TKxog.jpg

2Q_VkqHk4ESkpOVKXmHHZg.jpg
 

Didem

Özel Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
1,965
Tepkime puanı
16
Puanları
8

İtibar:

Teşekkürler
 
Üst Alt