• Konu İçeriğini Görebilmek İçin Lütfen Üye Olun. Aksi Takdirde İçeriği Göremezsiniz.

Togg'un servis süreci nasıl işliyor?

[ZF] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Otomobil Haberleri kategorisinde Dolunay tarafından oluşturulan Togg'un servis süreci nasıl işliyor? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 99 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Otomobil Haberleri
Konu Başlığı Togg'un servis süreci nasıl işliyor?
Konbuyu başlatan Dolunay
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Didem

Dolunay

Administrator
ForumAdmin
ZFN Sahibi
Katılım
9 May 2023
Mesajlar
29,081
Tepkime puanı
20
Puanları
38
Cinsiyet
vtEvVy
Medeni Hali
vtEvVy
Mesleği
System Administrator

İtibar:

Togg'un servis süreci nasıl işliyor?

Togg'un ilk trafik kazasını yaşamasının ardından yedek parça ve onarım işlemi merak konusu oldu. Tamiri nerelerde yapılıyor? İşte Togg'un tamir süreci...

Türkiye’nin otomobili TOGG yollardaki yerini aldı. İlk trafik kazası da Ankara'da yaşandı. TOGG hafif hasar aldı. Kaza sosyal medyada çok konuşuldu ve en çok tamir ve yedek parça süreci merak edildi. Peki bu tip olumsuz bir durumla karşılaşan Togg sahibi ne yapmalı? Öncelikle bu aracın akıllı bir cihaz olduğunun unutulmaması gerekiyor. TRT Haber'de yer alan bilgilere göre bunun için hasar veya arıza durumunda yapılacak ilk iş, Togg deneyim merkezine veya BoschCar servisine götürmek olmalı.
Onarın işlemlerine burada başlanan Togg'un yedek parça ihtiyacı ise Gemlik’ten karşılanıyor.

SERVİS AĞI GENİŞLİYOR Uzmanlar uyarıyor. Herhangi bir arıza durumunda başvurulacak yer servis. Zira yüksek teknoloji ve mühendislik gerektiren süreç, yetkisi olmayan bir noktada yapıldığında büyük risk barındırıyor. BoshCar’ın 63 şehirde 350 şubesi bulunuyor. Deneyim merkezi sayısını hızla artıran Togg'un mobil servisleri de aktif halde hizmet vermeye başladı. Daha küçük arızalarda ise bu mobil servisler devreye girecek.
 

Didem

Özel Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
1,965
Tepkime puanı
16
Puanları
8

İtibar:

Teşekkürler
 
Üst Alt