• Konu İçeriğini Görebilmek İçin Lütfen Üye Olun. Aksi Takdirde İçeriği Göremezsiniz.

Threads'in çıkışının ardından Twitter'da kullanıcı düşüşü yaşanıyor

[ZF] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Teknoloji Dünyasından Son Haberler kategorisinde Peri tarafından oluşturulan Threads'in çıkışının ardından Twitter'da kullanıcı düşüşü yaşanıyor başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 105 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Teknoloji Dünyasından Son Haberler
Konu Başlığı Threads'in çıkışının ardından Twitter'da kullanıcı düşüşü yaşanıyor
Konbuyu başlatan Peri
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan BuRsK

Peri

Üye
Katılım
8 Haz 2023
Mesajlar
4,404
Tepkime puanı
1
Puanları
0

İtibar:

Threads'in çıkışının ardından Twitter'da kullanıcı düşüşü yaşanıyor

Cloudflare'in CEO'su Matthew Prince, Threads çıkış yaptıktan sonra Twitter'ın kullanımlarında yüzde 5'lik bir düşüş yaşandığını duyurdu. Ayrıca markaların yüzde 87'sinin Threads üzerinde Twitter'dan daha fazla etkileşim aldıkları vurgulandı.

Meta'nın Twitter rakibi Threads, çıkış yaptığı ilk haftada tüm zamanların en hızlı büyüyen uygulaması oldu. Sadece 5 gün içinde daha önce rekoru elinde tutan ChatGPT ve TikTok'u geride bırakarak 100 milyondan fazla kullanıcıya ulaştı. Threads'in Avrupa Birliği ülkelerinde çıkış yapmaması göz önünde bulundurulduğunda ciddi bir başarı olduğu kaydedildi. Threads çıkış yaptıktan birkaç gün sonra DNS hizmeti Cloudflare'in CEO'su Matthew Prince, Threads'in lansmanından bu yana Twitter'a yapılan ziyaretlerin yüzde 5'lik bir düşüş yaşadığını duyurdu. THREADS'E ŞANS VERECEKLERİNİ SÖYLEDİLER

Ayrıca Amerikalı anket şirketi Ipsos tarafından yaplan bir ankette Amerikalı Twitter kullanıcılarının yüzde 58'inin Threads'i deneyeceklerini veya zaten denediklerini söyledi. EN BÜYÜK KULLANIM GÜNÜ OLDUĞUNU İDDİA ETTİ Twitter'ın CEO'su Linda Yaccarino geçtiğimiz günlerde Şubat ayından bu yana Twitter'ın en çok kullanım günü olduğunu iddia etmişti. MARKALAR THREADS ÜZERİNDE DAHA FAZLA ETKİLEŞİM ALIYOR Öte yandan haberde Twitter'daki gönderilerle aynı olsa da yeni platform Threads'te markaların yüzde 87'sinin gönderilerinde daha fazla beğeni ve etkileşim aldıkları vurgulandı.
 
Üst Alt