• Konu İçeriğini Görebilmek İçin Lütfen Üye Olun. Aksi Takdirde İçeriği Göremezsiniz.

İstanbul'un zam şampiyonu belli oldu

[ZF] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Ekonomi Haberleri kategorisinde nurettin_38 tarafından oluşturulan İstanbul'un zam şampiyonu belli oldu başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 8 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Ekonomi Haberleri
Konu Başlığı İstanbul'un zam şampiyonu belli oldu
Konbuyu başlatan nurettin_38
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan nurettin_38
Katılım
19 Haz 2023
Mesajlar
12,347
Tepkime puanı
1
Puanları
1

İtibar:

İstanbul'un zam şampiyonu belli oldu

İstanbul'da kasım ayında en yüksek fiyat artışı yüzde 48,95 ile patlıcanda yaşandı. İkinci sırada yüzde 46,44'lük yükseliş ile domates yer aldı. Fiyatı en çok düşen ürün ise yüzde 17,78 ile limon oldu.

İstanbul'da, kasımda fiyatı bir önceki aya göre en çok artan ürün patlıcan, en çok düşen ürün ise limon oldu. İstanbul Ticaret Odası (İTO), kasım ayında perakende fiyatı en fazla artan ve azalan ürünler ile değişim oranlarını açıkladı. Buna göre, İTO'nun İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksi'nde yer alan 242 ürünün 142'sinin perakende fiyatı artarken, 15 ürünün fiyatı düştü, 85 ürünün fiyatı ise değişmedi. Kasımda gıda harcamaları yaş kuru sebze ve meyveler alt grubunda yer alan patlıcan, yüzde 48,95 ile fiyatı en fazla artış gösteren ürün oldu. Fiyatı artan diğer ürünlerden bazıları, gıda harcamaları yaş kuru sebze ve meyveler alt grubundan yüzde 46,44 ile domates, giyim harcamaları kadın giyimi alt grubundan yüzde 33,72 ile manto, çocuk giyim harcamaları alt grubundan yüzde 31,34 ile palto, gıda harcamaları yaş kuru sebze ve meyveler alt grubundan yüzde 27,81 ile kabak, giyim harcamaları erkek giyim alt grubundan yüzde 26,47 ile palto ve gıda harcamaları yaş kuru sebze ve meyveler alt grubundan yüzde 23,52 ile yaş üzüm oldu. Kasımda gıda harcamaları grubu yaş kuru sebze ve meyveler alt grubunda yer alan limon yüzde 17,78 gerilemeyle fiyatı en fazla azalan ürün oldu. Fiyatı azalan diğer ürünlerden bazıları, ulaştırma ve haberleşme harcamaları grubundan yüzde 10,58 ile şehirlerarası otobüs bileti ücreti, kültür eğitim ve eğlence harcamaları grubundan yüzde 7,79 ile maç giriş bilet ücreti, gıda harcamaları grubu yaş kuru sebze ve meyveler alt grubunda yüzde 7,31 ile muz, yüzde 4,26 ile ayva ve kültür eğitim ve eğlence harcamaları grubundan yüzde 2,41 ile otel oda konaklama ücreti olarak kayıtlara geçti.
 
Üst Alt