• Konu İçeriğini Görebilmek İçin Lütfen Üye Olun. Aksi Takdirde İçeriği Göremezsiniz.

Hindistan'da yapay zeka, şirkette destek biriminin yüzde 90'ını işsiz bıraktı!

[ZF] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Teknoloji Dünyasından Son Haberler kategorisinde Peri tarafından oluşturulan Hindistan'da yapay zeka, şirkette destek biriminin yüzde 90'ını işsiz bıraktı! başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 103 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Teknoloji Dünyasından Son Haberler
Konu Başlığı Hindistan'da yapay zeka, şirkette destek biriminin yüzde 90'ını işsiz bıraktı!
Konbuyu başlatan Peri
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan BuRsK

Peri

Üye
Katılım
8 Haz 2023
Mesajlar
4,817
Tepkime puanı
1
Puanları
0

İtibar:

Hindistan'da yapay zeka, şirkette destek biriminin yüzde 90'ını işsiz bıraktı!

Dukaan firmasının CEO'su Suumit Shah, şirkette bulunan müşteri destek personelinin yüzde 90'ını yapay zeka ile değiştirdiğini duyurdu. Shah, 2 milyondan fazla etkileşim alan Tweet'inde kullanıcılardan çalışan personellerini işten çıkardığı için tepki gördü.

Hintli CEO Suumit Shah, yapay zekadan dolayı destek personelinin yüzde 90'ını işten çıkardığını duyurdu. Ancak bu karar, yapay zekanın insanların işlerini elinden almasıyla ilgili endişelerin olduğu bir zamanda yapıldığı için tepkilere neden oldu.

DAHA HIZLI YANIT VERİYOR Shah, Twitter'da yapay zekanın müşterilerin sorularına daha hızlı yanıt verdiğini ve çözüm sürelerini önemli ölçüde iyileştirdiğini belirtti. Yapay zekayı işe dahil ettikten sonra istatistikleri paylaşan Shah, "Bu yapay zeka sohbet robotundan dolayı destek ekibimizin %90'ını işten çıkarmak zorunda kaldık. Zorunlu mu? Evet. Gerekli mi? Kesinlikle.

  • İlk yanıta kadar geçen süre 1dk 44s'den anında cevaba çıktı!
  • Çözünürlük süresi 2sa 13dk'dan 3 dakika 12 saniyeye çıktı
  • Müşteri destek maliyetleri yüzde 85 oranında azaltıldı" ifadelerini kullandı.

Shah, Tweet'lerinde ekonomik durumu dikkate aldıklarını ve karlılığa odaklandıklarını ifade etti.

Ayrıca, tüm müşterilerin kendi yapay zeka asistanlarına sahip olabilmeleri için botu ve yapay zeka platformunu nasıl oluşturduklarını da paylaştı. Son yıllarda, üretken yapay zeka araçlarının daha yaygın ve erişilebilir hale gelmesi, işçilerin teknoloji tarafından işlerinin alınmasından endişelenmelerine yol açıyor.
 
Üst Alt